dilluns, 19 de març del 2018

Neu Tavascan 4: ESQUÍ / SNOW


Divendres 9 de març


Vam començar fent grups de esqui i snowboard entre la gent que ja havia practicat i els que no. Grups de nivell.
I jo com que no havia practicat mai esquí em va tocar en el grup que no en sabien. El dia va continuar mentre apreníem com ficar-nos i treure’ns els esquis i també aprenent a fer la cunya per poder frenar.


Ens vam ficar a la pista dels principiants que ens remuntava amb una cinta molt senzilla per entrenar abans de llençar-nos per les pistes blaves que per nosaltres ja eren bastant difícils. I com us podeu imaginar més d’una hòstia ens vam fotre.

Però a part d’això va ser brutal com a  experiència.
La meva opinió és que apart de caure i tornar-me  a aixecar i de les hòsties que em vaig fotre el que més em va agradar va ser llençar-me per la pista blava amb tots els meus companys.
La millor experiència que he tingut en la meva vida.

Pau Dorca

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada