dilluns, 20 de novembre del 2017

Puigsacalm

Dimarts 14 de novembre


Dimarts era un dia el qual feia bastanta fred, però tot i així els professors van decidir fer la ruta, a mi personalment em feia una mica de mandra sortir aquell dia però igualment vaig anar cap al bus a les 8:00 del matí amb esperances de passar un molt bon dia.

De Roses ens vam dirigir cap Figueres, a buscar els alumnes que són d’allà, un cop pujats al autocar vam anar en direcció a Joanetes, un petit poble de la Garrotxa.

Al arribar allà en Xavi Vilella ens va explicar la ruta i va dir que féssim dos grups, un grup que eren els que tenien por a les altures (jo un d’ells) i l’altre que no, que havien d’agafar un casc per grimpar. Al sentir que havíem de grimpar se’m van treure totes les ganes de seguir amb la ruta, ja que amb això sóc una mica cagat. Després va seguir explicant però jo no em vaig assabentar de res ja que vaig veure la cara d’emoció que posava en Ruben al amenaçar a un gos que hi havia en una casa bordant.

Quan va acabar d’explicar en Xavi vam començar la ruta, a cada grup sempre havia d’haver-hi dues persones guiant i vaig fer-ho dels primers juntament amb en José per no haver-ho de fer quan estiguéssim cansats.

Just al acabar el nostre guiatge ens vam trobar amb l’altre grup, vam esmorzar i vam seguir amb el nostre trajecte.
L’altre grup es va dirigir cap a la grimpada més vertical de mentre que nosaltres anàvem a una més suau, que al veure com era, no ho definiria com a suau...
Però era o pujar ràpid o lent i cagat de por.

Al començar a pujar vaig veure que hi havia més d’una paret per grimpar però vaig deixar endarrere les pors i vaig passar-m’ho molt bé, em va agradar molt.

Després de la grimpada venia un tros una mica dur però al poc temps ens vam trobar l’altre grup i ens vam dirigir cap a Puigsacalm, allà vam dinar i vam baixar per l’altre costat.

Mentre baixàvem anava parlant amb els meus companys i se’m va passar el temps súper ràpid.

Joel Fuentes


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada